Seguimos con los incumplimientos del SERGAS

Share

El siguiente capítulo que demuestra la inutilidad de firmar acuerdos con el SERGAS se refiere al pago de la intersustitución.

El DOGA de 16 de Xuño de 2008 establece:

Á contía resultante complementarase co 70% dos seguintes conceptos retributivos: soldo base, complementode destino e produtividade fixa de percepción xeral (a que figura incorporada á orde anual de confección de nóminas ditada pola Consellería deEconomía e Facenda). As xerencias valorarán os supostos en que, por mor das cargas de traballo derivadas do tamaño do centro, cotas asignadas, númerode profesionais en activo en relación cos ausentes, edemais circunstancias xustificadas nas cargas de traballo asumidas, procede o aboamento de ata o100% destes últimos conceptos retributivos. Estessupostos serán acordados, e a contía resultante aboada, por resolución expresa da respectiva xerencia,consonte os criterios obxectivos que se determinenna comisión de seguimento deste acordo.

Pues bien a una Pediatra del Centro de Salud de TUY, ya que RRHH dice que no existen casos de incumplimiento, NO SE LE HA PAGADO así la intersustitución efectuada desde el 1 al 15 de Agosto. Es más cuando se pone en contacto con la Gerencia de Vigo, para reclamar que se le pague conforme al DOGA le contestan desde personal que eso no existe.

Seguirá…………